RSsuer Kızlar 36 haftalık hamileyim üç gün önce nstye bağlandım iki tane sancım çıktı bu çıkan sancılar doğumun yakın olduğunumu gösterir merak ediyorum ilk gebeliğim 🙈
hayalim35 Mediha99 sancıların olması değil o sancıların düzenli olması doğumu başlatır canım ben kızımda 31 haftalıkken başladı sancılarım ve 41 haftaya kadar çektim
Mediha99 Ayfer- yok anlaşılmıyor bakınca falan ama doktor her muayenede alttan elliyle çocuğun başını hissediyorum hatta çevireyim falan diyor yani
Tucemsiiii Mediha99 ya bu sancıları hissediyor musunuz çünkü benimde düzenli sancım çıkıyo ama hissetmiyorum ve açılmamda yok en son cuma günü tekrar bakıldı açılma var mı diye yine yoktu