Halin Kızlar adetime 4 gün var, az önce test yaptım negatif çıktı, eğer olsaydı silik çizgide olsa çıkardı değil mi ?
Zeyela Halin benim de 4 gün var erken yapmışsın canım gecikmeyi beklemeliyiz bence sağlıklı sonuç için belirtilerin neler ?
Zeynep1121 Halin çıkıyor kuzum erken gebelik testlerinde bende 4 gün varken öğrendim kop koyu 2 çizgi çıktı.