Hamileyim00 Kizlar Sezerydan korkuyorum bu 2.dogumum ama korkuyorum çünkü geride oğlum var ve bayip olucakmisim doktorum onu önerdi bebeğimin bağırsakları dışarı da olduğu için bayiltilarak olucagim için korkuyorum uyanamam diye
DeustchBurcu Hamileyim00 ben de 2. Ye hamileyim, ilki de sezaryendi ve genel anestezi olmuştum. Endişe edilecek hiçbir şey yok. Kızımın doğum saatinden 2 saat sonra normale döndüm ve kendim baktım🫶🏻