Demirela Haftasina gore 5-10 gun ileride olusu ne gibi sikintilar doguruyor,demin bir ananenin oyle sekerim oldugunu ogrendigim yazdigina tanik oldum
Busy Demirela benim bebeğim 1 hafta öndeydi hep. Bebek iri olduğu için öyleymiş . Haftasına göre ileri çıkıyordu . Şekerim yok
anneoluyorum101 Demirela benim 2 hafta bazen 3 hafta ileri şekerim yok suyun fazla ve 36.haftadayım bebek 38 de açılmam başladı
ug_fa-3diplomalianne Demirela yani bunu doktorun bilir canım 2 haftaya kadar normal görüyor doktorlar ama şeker yüklemesi yaptırabilirsin kaç haftalıksın
Demirela ug_fa-3diplomalianne 18 haftaligim insallah eylulde seker yuklemesi yapacagiz demisti bi baktiriyim🐣
Seymoshh Demirela 5-10 gün sorun teşkil etmiyor genelde benim 4 bebeğimde hep ileriydi haftalarına göre
2prensessannesi Demirela benğm şekerim yoktu 2 hafta öndendi 4100 gr doğdu ama şekeri olanların çocuk içerde şekerden dolayı kilo alıyor kuzenim 5150 gr dogdu şekerden
Seymanur60 Demirela benim de bebeğim iki hafta öndeydi gelişim olarak sadece kilolu bir bebek olrk doğdu baş kısmı da biraz iriydi o yüzden sezaryen doğum yapmak zorunda kalmıştım başka da bir sorun olmadi şükür
Fdmk Seymanur60 ya kafası büyük diyorlar ya doğunca gerçekten gözle görülür bir büyüklük oluyormu kafada
berenmomss elizanakbulut benimki de 2 hafta önde şeker çıkmadı. Ama doktor Tatlı yememi yasakladı ve bana kızdı şekerden uzak dur bak bebeğe bir şey olur diye beni korkuttu. Artık yemek yerken üzülür oldum
Ebebe Demirela canım benim de ileride şekerim çok az çıktı ama doktor 2 hafta ileri normal kabul ederiz suyun normal şekerle alakasi yok bu durumun sen yine de beslenmene dikkat et ki normal doğum istiyorsan istediğin gibi yapabilelim dedi. Anne baba boylu bebeğin bu şekilde önde gitmesi genetik olabilir dedi
Asil28 Demirela oğlum haftasına göre karın bölgesi iki kafası 3 hafta ileriydi. Şekerim yok. Çok şükür sağlıklı doğdu. Emsallerine göre iri ve uzun bebek