Kızlar 38+2 haftalığım. Doktor dediki bebeğin kilo olarak bir hafta geriden geliyor ama sen minyon olduğun için içeride çok sıkışmış görünüyor bir an önce doğsa iyi olur. Bende ne sancı var, ne nişan, ne su. Başı aşağıda ama kanalda da değil. Bir öneriniz var mı? Bekleyeyim kendi zamanında mı gelsin? Yoksa bebeğin gelişini hızlandıracak birşeyler mi yapayım?