Asdfgh Bende 38+1im. Dün gece sabaha kadar regl ağrısı gibi ağrım oldu ilk defa, heyecanlandım bi 😀 Ama devamında ne nişan geldi, ne su geldi, ne de kasılmam oldu🤦🏻♀️ Olan ağrım da gitti, bekliyorum öyle 😀
Allah hayırlısıyla tez vakitte, sağlıkla yavrularımızı kucağımızı almak nasip etsin, belirsizlik zormuş🙄