Flyyy benim idaremde görevlendirme yapacağım 1 dönemi kapatmaya çalış heyet raporlarıyla dedi , doktorumla görüştüm kanamam ve düşük riskim olmasına hastanelerde yatmama rağmen o da en fazla 1 aylik rapor veririm dedi . Doktorum özelde bu bir aylık raporu vermek için de 2 gece beni özelde yatısli gösterecek para koparmak için ellerinden geleni yapıyorlar kimse kimseyi düşünmüyor maalesef, ayağa kalkınca bile karnım ağrıyor düşük tehlikesi bebeğimi mi düşüneyim, müdürün dediğini mi , doktorların heyet yazmamasini mi , 10 yıldır anksiyete tedavisi görüyorum bunu mu bilemedim