Arkadaşlar daha önce duydum, doğuma yakın bile doktor değiştiren oluyormuş. Ben 14hafta olacağım yakında. Hangi hastaneye gittiğimi söylemeyeceğim amacım kimseyi kötülemek değil. Bana uymayan Bi hastaneyi veya doktoru başkası sevebilir. Ama ben çok mutsuzum. Doktoruma ısınamadım 3doktor gezdim özelde 3ü ile de uyum sağlayamadım. Üstelik ultrasonlar da kalu beladan kalma gibi. Şişli bölgesi m.köy olabilir özel doktor öneriniz varsa rica edeceğim.