Ebrarasln Ben de önceki transferimin 7.gününde yapmıştım böyle çıkmıştı, hemşireye söylediğimde çatlatma iğnesinin etkisi filan dedi ama değilmiş sonuç pozitifti. Sizin de inşallah öyledir, ki öyle görünüyor🙏😍 sonraki transferimin 5. Gününde yapmıştım, o zaman çatlatma iğnesi kullanmadım, yine aynı şekilde çıkmıştı, pozitifti.