Sabah 6 da yatis, 8 gibi galiba sezeryan doğuma gireceğim. Bı iki kez acile gittim sancilandigim için. Birinde mürüvvet Hn, birinde seymin Hn, denk geldim. Açıkçası çok sevemedim. Saçma bir sebep ama elektrik alamadım. O hastanede Derya Hn takipliyim. Kendisiyle kontrollere koşarak gidiyorum vallahi. Güler yüzlü, ilgili ve tecrübeli bırisi doçent zaten. Kesinlikle gözü kapalı tavsiye ederim. Rabbim nasip ederse ikinci bebekte yine ona gideceğim inşallah. Bana çokta iyiliği dokundu. Sürekli dualarimda kendisi