Kizlar selam 26 haftalık hamileyim ve akşam yemek yaparken biber doğradım o da fena aciyms beni mahvetti 2 saattr ne surdyysem geçmedi çok yanıyor cayır cayır ,zaten hamilelik hava sıcak midem ayrı yanıyordu bu da olunca beni ağlatacak hala getirdi sizce nasl geçer bu elimdeki acı bilen varmı