Kubraertn her şeyde olduğu gibi yarar zarar dengesine bakılmalıdır ben oğlumda yaptırdım sınırda çıktı çokta umursamadım 36+5te doktorum şüphelendi 2 günlük şeker takibi sonucu doğuma alındım şeker sebebiyle oğlum uyanamadi hiç kucağıma bile alamadan yoğun bakıma alındı 6 gün kaldı şimdi 2.ye hamileyim 18 haftalık ve başından beri şekerimi kendim ölçüyorum dikkat ediyorum beyaz ekmek pilav tatlı meyve falan yok ve şekerim yüksek düşmüyor bebeğimde önden gidiyor. Burada şeker Hk. Biri ile konuştum 37.haftada bebeğini kaybetmiş oda. Benim ailemde hiç şeker yok ama bende gebelik sebebiyle oldu ve hala devam ediyor maalesef şeker riskli bir durum sizi komaya sokabilir fark edemez bilmezseniz bebeginiz şekeri tolere edemeyebilir Allah korusun vefat olabilir yoğun bakım olabilir bizim gibi yoğun bakım sonrası doğuştan şeker hastası olabilir riskleri var. Şeker yüklemesi denilen şey 2 baklava yeme kadar alınan şeker 1 bardak kolada bile daha fazla şeker var zararları tıbben bir makele ile yayınlandı mı araştırma yapıldı mı bilgim yok ama kanıtı varsa biz gebelere en başından şekeri tamamen yasaklamalilar ki biz yine bu bulunan risklerle karşılaşmayalim şuana kadar kimse bunu yasaklamış değil diye biliyorum buda demek oluyor ki bir açık var bir yerde. Ben yaşadığım süreç sebebiyle yaptırmanızı yaptırmıyorsanizda şeker cihazı edinip düzenli ölçmenizi ve doktorunuza bilgi vermenizi öneririm 🤗