alakayamaydanoz Ekim de doğumum var şimdiden meyve alıp komposto yapsam sizce mantıklı olur mu sezeryan olacağım sonrasında uğraşmak istemiyorum. Hangi meyvelerden almalıyım? Kayısı kompostosu da yapsam şimdiden olur mu ki bu gaz cıkarma süt gelme mevzusu için??
M-Y2020 alakayamaydanoz bizde domates sosu gibi yapıp kavanozluyorlar. Benim şahsi düşüncem şimdiden aldım kuruttum hazır zaten doğum tarihi belli olur ondan 2 gün önce yapacayim diyorum
Bebis- alakayamaydanoz bende kayısı şeftali vişne aldım çekirdeklerini ayırdım sonra poşetleyip dondurucuya koydum hep öyle yapıyorum
ug_fa-3diplomalianne alakayamaydanoz yok canım gayette mantıklı düşünmüşsün kaynatıp sıcak sıcak kavanozda koyup ağzını kapattın mı kapaklar bozuk değilse şişme köpürme olmadığı sürece istediğin zaman tüketebilirsin mis gibi oluyor biz de yapıyoruz hep
Blossom alakayamaydanoz Kayısı, vişne yapıp kavanozlayabilirsin ya da direkt buzluğa atabilirsin. Ben dondurucuya atıyorum. Çıkarıp yarım saat kaynattı mı tamamdır.
alakayamaydanoz M-Y2020 bende erik kiraz işte kayısı şeftali bu tarz meyveleri yapmak istiyorum da saçma mı olur bilemedim hani sıvı almak adına süt gelmesi için… konserve şişelerinde serin yerde muhafaza ederim diye düşündüm
Bebis- alakayamaydanoz mantıksız mı bilmem ama ben yarım kilo 1 kilo Olacak şekilde buzdolabı poşetine koyup dondurucuya atıyorum bir poşeti öylece tencereye 4 :5 lt su 2.3 Su bardağı şeker ile 30:40 dakika kaynatıp biraz limon suyu sıkıyorum sonra sürahiye koyup buzdolabına koyuyorum bence daha mantıklı böyle yapmak deneyin isterseniz doğumunuza daha varmış 🌸
alakayamaydanoz ug_fa-3diplomalianne izledim de YouTube de önce meyveleri kesiyor sonra konserve şişesine koyuyor şeker ve sıcak su ekleyip kapaklarını kapatıyor bi tur sıcak suyla kaynatıyor kapakları için. Öyle mi yapsam ki acaba yoksa kaynatıp mı koysam sizin gibi ?
Gulnara25 alakayamaydanoz biz kışlık yapıyoruz öyle. Büyük kavanozlarda yapıyorsak kaynatıyoruz, uzun dar kavanozlarda yapınca kaynatmıyorum ben, kaynar su ve şeker döküp hemen sıkı bağlıyorum kapağını
alakayamaydanoz Bebis- o zaman dondurucuya da atayım biraz da konserve gibi yapayım. Hangisi kolayıma gelirse artık
Begonvilgunlugu Aktardan kuru kayısı almak nasıl fikir? Güzelce yıkanıp sonra kaynayarak hoşaf yapardık
Umut_aras Kayısıyı mi atiyorsunuz dondurucuya nasıl yapiyorsunuz şeftali var pazarlarda kayısıyı nerden buluyorsunuz