1zehratun Sonuç detaylı göremiyorum normal demek sonuçlar temiz çıktı demek mi bilgisi olan yazarsa sevinirim 🎊
Gumus25 1zehratun bende yaptirmistim üniversite hastanesinde. Internetten görünmüyordu gidip almıştım
Erme 1zehratun gidip alman gerekiyor bunlar genetik testler olduğu icin her doktorda görmesi etil olmuyor
Jeonxx 1zehratun e-nabızdan direkt olarak göremiyorsun hastaneye gidip alman gerekiyor aynısı bende de olmuştu
Joye 1zehratun Sonucu hastanden sadece Siz alabilirsiniz. Genetik oldugu için eşinize bile vermiyorlar.
Aslaninannesi01 1zehratun sonuçların yukarısında tarih seçiyorsunuz onu seçince PDF( Türkçe) yazıyor onu seçin telefona sonuçlar PDF olarak iniyor