naz_ozz ilk doğumum normal oldu o yüzden bilgim var biraz sürekli varsa ağırlık yaptığı için olabilir benim sancılarım başladığı zaman ilk etapta düzensiz ama sonrasında düzenli aralıklarla girmeye başlamıştı 7 saat sürmedi ki nişanım geldi doğuma alındım