Kvser
Bende. Tüp bebekle çocuk sahibi oldum ilk aşamada yani transfer öncesi tedavi kısmında gerek stres gerek iğneler sanırım dökülme çok oldu ama şükür ki ilk tranferim tuttu gebelikte kullanılan vitaminlerden sonra dökülenler. Yeniden daha gür şekilde çıktı. Bende