Mrszeyna ben de aynı şekil olmuştum sancılarım sizden daha çok ve sıktı doktor yatış vermedi 1 hafta oldu neredeyse 3 cm açıklık ile 38. Haftama doğru gidiyorum eğer yatış verirse açılmanız ilerlemezse suni verebilir ama haftanız çok erken bence eviniz de geçirin o vaktinizi sancılarımız artar kanama ve suyunuz gelirse o şekil doktora gidersiniz ben özel hastaneye gidiyorum emin olun devlete gitseydim çoktan suni ile doğurmuştum