Yaaa cok sagolun kizlar birazcik rahatladim cok endiweliydim. Ben azeribaycanliyam amma. Keendim Moskvada yawiyorum. Azerbaycandada doktorum var o diyoki cok bekletme sezeryan ol, burdaki doktorumda ayin 25-30arasi olucak diyo. InwAllah sagliqla alirim kucagima. 4gun once doktorda oldum suyum falan kalp atiwi falan iyiydi. 3664 kilosuydu. InwAllah bi sorun olmaz saglikla kucagima alibda sizinle burda payylawirim sevincimi🙏🏻🥰