Bende böyleyim vallaha Meryem ana otunu koydum suya bekliyorum evde 😂😂 ağrım çok var ama doktor karnımdan periyodik kasılma olmaya başlayacağını söyledi o zamana kadar evde bekleyebilirmişim. Asıl rahim kasılmaları onlarmış. O zamana kadar beklemedeyim 🥰