--_-- Kızlar ekolde doğum yapan var mı ? Doktorum irfan bey , acaba sezeryanda hem hastane hem doktor olarak tecrübe eden var mı ?
sozer1 --_-- bende irfan beye gidiyorum bir tanıdığım çok memnun kaldı ilgilen falan doğumdan irfan hocayı önceden tanıyorum o yüzden doktoruluğuna güveniyorum
--_-- Arven62 ben 29. haftadayim siz benden once dogum yapacaksiniz :) memnun kalip kalmadiginizi yazarsaniz sevinirim
hilalllhrm Mineballi merhaba doğum yaptınız mı bende calibe hanıma gidiyorum 33.haftadayim daha memnun kaldınız mı