Kızlar temmuzun 10 unda 32. Haftaydı izne ayrıldım. Doğum yaptım 1 hafta önce paranın bir kısmı yatmış 10bin 135 tl yatmış kalan kısmı da mı aynı yatar sizce asgari ücretli çalışıyordum bu arada.- kimisi 24 bin alırsın kimisi Temmuz zammından etkilenirse 33 bin alırsın diyordu. Bilgisi olan varmı