Efegz Merhaba kızlar 12+5 günlük hamileyim. Kronik sinüzitim var. Bu hafta inanılmaz başım ağrıyor hatta hergün bende hergün parol içmeye başladım 1 tane. Sizde de oldumu baş ağrısı nasıl atlattınız ne kadar sürdü
Bebegim3444 Efegz gecen gun migrenim tuttu. Dus kahwe parol üstüne nerdeyse 15 saat uyudum hafifledi.
Poncik38 Efegz o haftalarda benim de oluyordu dediginz gibi hergun agri kesici iciyordum bende . Sonra kendiliginden geçti
Derinnmom Efegz 12.haftadan beri başıma ağrılar giriyor ağrıdan uyuyamıyorum bile 😒 ne yapsam da hiçbir işe yaramıyor asla ama asla uyuyamıyorum sabaha kadar zonk zonk başım ağrıyor en sonda gidip acilde parol serum yapıyorum
Efegz Derinnmom yaa desene aynı zamanlarda başlamış. Normal o zaman herhalde serumda her gün olmuyor ki parol içiyorum geçmiyor başka bir ilacı yokmu bu ağrının
Imomuser-s 16 olduk bende de var birkaç haftadır, tek taraflı ağrılar genelde ama günümü etkiliyor maalesef 🥺 sıklasmaya başladı üstelik tedirgin oluyorum yalnız mıyımm?
Mervekaa Imomuser-s değilsin bende 16+3 teyğm benimde oluyor havalardan diyorum artık bir an önce serinlese de kendimize gelsek basınç değişiyor ya ondan bence