Sbha_13 valla ben en sevdiği yemeklerin ve tatlılarınolduğu romantik bi yemek hazırlamıştım kendim de güzelce hazırlanmıştım kendisi saat hastası ve çok beğendiği bi saat vardı onu almıştım öyle başbaşa kutlamıştık yani sen de ne sevdiğini bilirsin çok sevdiği istediği ya da görüp beğendiği bişeyi alabilirsin güzel de bi masa hazırlarsın bence mutlu olur