ozgyrs Kızlar kızlarrrrr .. 15+2 oldum mide bulantılarım cok sukur hafifledi. Calısıyorum ofisin mutfagına giremiyorum😭😭 öyle bir koku var ki dayanamıyorum. Aslında bişe yok ama bana öyle gelıyo😔 kimse anlamıyo naz yapıyosun diyolar kime naz yapacagım ki ? 😔 bu ne zaman geçecek tecrübeli olanlar bişeler söylesin nolur.
deletedmom734 ozgyrs 38+4 teyim hala var doğurunca geçer diye umut ediyorum....😕😕😕 umarım senin o akdar uzun sürmez
Seyymaa ozgyrs Naz yapiyosun diyenin inanmayanın aklına şaşarım. Hamilelikte yaşanan çok olağan bişey. Ben kendi evime girmek istemiyodum. Detarjan kokusundan yumuşatının kokusundan tiksinmiştim kendi kıyafetlerimi giyemedim kendi nevresimlerimi kullanamadım o detarjan kokusundan. 30 haftam biticek bazı şeylerden hala tiksiniyorum midem bulanıyo ama ilk zamanki gibi ağır olmuyo alıştım galiba.
Cemrenin-yavrulari ozgyrs çoooook zor bunu sadece yaşayan bilir canım. Ben ilk çocuğumda tam 7 ay kustum herşeyden tiksindim tam 7 kilo vermiştim kusmaktan 🙄 şimdi 2. Ye hamileyim 17 haftalık yine aynı sorunları yaşadım ama sanki yavaş yavaş geçmeye başladı galiba bunda daha kısa sürecek inşallah 🙏🏻 Seninde inşallah tez vakitte geçer canım 🙏🏻
Cansums ozgyrs ben bu hamileliğimde ne cektim o yüzden bunalıma girmiştim,ilk 3 ay sonra azalmaya başladı.yani insanı intihar bile ettirir okadar kötüydüm,kim inanmıyorsa Allah onuda yaşatsın bakalım nasıl bir duyguymus..
ozgyrs Seyymaa naz yapıyosun diyen insanında 2 cocugu var :( hayır naz yapsam sana neden yapayım eşim varken ☺️ İnşallah cabuk geçer yoksa dayanamıcam burada 😔
sususdden Aynı durumdayım ve aynı postu 1 hafta önce açtım en kısa zamanda hepimizin bu hassasiyeti geçsin diye dua ediyorum ve itiraf ediyorum bende kokuyo diye oturup ağlıyorum,ağlayınca migrenim tutuyo kaç gün onunla uğraşıyorum derken derken kısır döngü 🤦🏼♀️
Seyymaa ozgyrs Boşver sen insanları. Hamilelik zaten yeterince hormonlardan ötürü psikolojiyi yıpratıyo bide onları dinleyip canını sıkma. Inşallah cabucak atlatırsın ❣
sususdden ozgyrs 12 haftalığız şuanda ilk bebeğim değil ama ilk oğlumda koku hassasiyeti değilde temizlik takıntısı gelmişti oda kabus gibiydş🤦🏼♀️Galiba hormonlar var olan takıntılarımı tetikliyor çünkü normaldede bu seviyede olmasada bu takıntılarım var benim😌🤭
Daisyy ozgyrs ooo benim evdeki halimi görmen lazım. Buzdolabı kokusuna hassasiyetim var. Buzdolabından bir şey alacağım zaman bir elimle burnumu sıkıyorum. Diğer elimle alacağım şeyi hızlıca alıp kapağı kapatıp koşarak çıkıyorum mutfaktan 2 dk girmiyorum 😁😁 buzdolabı savaşları hahahaha 😂😂
derya14 ozgyrs Benimde 14. Haftam ve kokulardan aşırı tiksiniyorum. Yemek kokusundan deterjan kokusundan hatta insanların kokusundan bile tiksiniyorum.
deletedmom734 Melis_tugba çok zor.... ağzımda ya bi şeker ya bi sakız😞 bir süre sonra oda içimi kaldırıyor banyo kokuyor mutfak kokuyor.... deterjanlardan ve parfümlerden bile tiksindim
Dileqim ozgyrs ilk gebeligimde defalarca buzdolabi servisini cagirmistim dolap kokuyo diye 🤣 adamlar gelip gidiyo eve gelen gidenler kokluyo hic bise yok 😲 En son esime de kokmaya baslamisti ama bana hersey kokuyodu yemek parfum deterjan hersey....Cok sukur ki 16.haftamdan sonra gecmisti...Bu bebektede 18.haftadayim koku hassasiyetim hic olmadi ama hafif bulantim ve agzimda hafif kotu tat var onlarda gecer diye umut ediyorum 😔