Kizlar benim riskli gebeligim vardi.25.haftada kanamam ve acilmam oldu. Erken dogum riskim vardi hep.Progestan kullaniyorum o gunden beri.Şükur şuan 36 haftalik olduk.Doktor progestan kullanimini kesebilirsin dedi ama yine de icim rahat degil.Boyle durum yasayan var mi ? Siz ne zaman biraktiniz kullanmayi ?