Hanımlar adet gecikmesinden sonra en net belirti gogus agrısı diye duydum.benim adetime üç gün kaldı normalde gpguslerim evet acır ama adet olmadan bikaç gün önce gecer ama şimdiki cok degişik sadece ucu cok hassaslaştı ve bitel sol taraf sağda sıkıntı yok neyinnesidir, buda gebelik belirtisi sayılırmı sizce yada ciddi bişi olabilirmi sadece tek tarafın aşşırı hassaslaşması?