Kızlar bugün nst de bebeğin kalp atışı 200 üstü çıktı doktor neden böyle olmuş dedi, bana önce yine de çatı muayenesi ol sonra tatlı birşeyler yiyip tekrar nst ye gir gel demişti. Tatlı yedim, nst de ki hemşire de 5 bardağa yakın su iç dedi içtim bebeğin kalp atışları daha sonra 160lara düştü. Doktora zaten sezeryan istediğimi söylemiştim. Nst sonrası ultrasona girdim kilosu her şeyi normal dedi yarın tekrar nst için gideceğim anormal bir şey olursa perşembe sezeryan olmazsa cuma günü sezeryan olacağım. 🥹