Bugün 10+4 olduk sabah saat 6 gibi açık renk kanamam oldu ve sancım da vardı hala var.. kanama durdu gibi rengi kahveye döndü azaldı. Tabiki hemen doktora gittim baktı bi sıkıntı yok dedi bebek gayet iyi kanama alanı yok plesantada kanama yok bi açıklık vs yok Allah’ıma binlerce şükür. Ama kanama neden oldu ve bu sancı nedir söylemedi idrar tahlili istedi sadece.. düşük önleyici iğne yaptı 3 gün sonra tekrar yaptır dedi dinlen dedi sadece.. hareket etmeye korkuyorum artık.. mide bulantım da geçen günlere göre hiç yok gibi.. Bebek baş aşşağı duruyordu sordum öyle mi diye gülerek evet tepe taklak duruyor dedi.. acaba bebeğin pozisyonundan dolayı mı oldu bu durum.. bi de benimki tüp bebek en son 3 hafta önce bi kanama yaşamıştım ama onda sancı olmamıştı.. bu gibi şeylerle karşılaşan var mı acaba ? Tecrübeli anneler lütfen bişey diyin.. korkuyorum bişey olacak diye.