Ceymest korkuyla heyecanın birleşmiş hali gibi bende o hissi tarif edemiyorum çok güze bir duygu çok bekledim ama çok fazla konusunu geçirmiyorum doğumun bilmiyorum valla korkuyla heyecan aynı çok değişik duygulara girip te kendimi ve çocuğumuda tedirgin etmek istemiyorum zaten herkesin tek dediği kucağına alınca hiç bir ağrın kalmıyor oluyor hepimizin kolay doğumları olur inşallah 🙏