Mimimimi bazen bunu bebiş belirliyor, doğum şeklini fakat normal doğum istiyorum epidural ama , sezeryan dan korkuyorum kesilmekten çünkü daha önce ameliyat olmadım, bana çok zor geliyor sezeryan karnimin kesilmesi 🥲 acısı dikişi ayyyyy normal doğum da zor kolay değil gene dikiş olacak lakin olmayadabilir , bilmiyorum gerçekten doğuma az kaldı ama bir gün aman korkuyorum sezeryan olayım sonra diğer gün normal mi olsam 🥲🥲 Allah hepimize yardım etsin