Kızlar selamlar,
Bu ay ilk defa denedik. Bat 26 sı. Aslında o gün erken gebelik testi yapmayı planlıyordum. Ama dayanamıyorum. Erken gebelik testiyle sonuç alır mıyım?
Daha önce yapan arkadaşlar hangi markaları kullandılar? Sabah uyanınca mı yapmalıyım? Akşam yapsam olmaz mıı? Evde comfort early ve predictor early var. Hangisini kullanmalıyım?
Bilen arkadaşlar yorumlarını yazabilirse çok sevinirimm 🙏🏼🥰🥰 umarım hepimiz en yakın zamanda güzel haberler alırız 🌸🌸