Kızlar nasıl anlatacağımı bilmediğim bir soru soracağım sizlere
35+4 haftalığız normalde benim karnım aşağı inmişti ve her muayenede doktor bebeğin aşağıda olduğunu söylüyordu ve bende bunu bariz bir şekilde hissediyordum sorum şu ki dünden beri sanki bebek yukarı çıktı boş olan yukarı kısımda doluluk var ve bunuda hissediyorum yani anlamadım bu haftadan sonra yukarıya çıkar mı ?