mommys1 normal iğne gibi mi acaba boyutu sağlık ocağından aramadılar 22. haftada gitsem geç olmuyor demi ?
eylulmihrasmom mommys1 bana da ilk dozu 22de vurdular. 2.doz için 26da çağırmıştı erken doğum riskinden dolayı 2.yi olamadım ama bence geç değil
Ebrugrgn Hafta ikinci dozumu olucam zaten bir ay arayla oluyor bence geç değil normal iğne gibi bende yan etki de yapmadı
Ebeguy Haftadan önce yapmıyoruz dedi zaten 20. Haftamda yaptırdım iğne acıtmıyor biraz ağrısı oluyor bikaç gün ama hafif