TheMother Merhabalar, bebeğim sanırım 8+ haftalık iki kere sağlık ocağına kan verdim sonuçları çıkmadı bazı saçma sebebler söylediler ama neyse.. ben de tekrar test vermedim kadın doğumdan randevu aldım. beta hcg olmadan muayene eder mi?
MervEliz13 TheMother ben gittim betayı sormadı bile zaten sekreteri senden bilgi alıp kaydediyor sonra doktor muayene ediyor
Sennannnamamam1 TheMother sonclar en fazla ertesi gun cikiyor enabizdan bakın beta hcg yaziyor sonuclarda
gulruba Zaten kese gozukmezse kan istiyorlar senin kesen oluşmuştur çoktan betaya bakmaya gerek yok artık
TheMother Sennannnamamam1 e nabızdan nasıl bakacağımı biliyorum sonuçların ertesi gün çıktığını da sorunum sonuçların çıkmaması bununla ilgili şikayette bulundum sağlık bakanlığına biri doltor biri de laboratuvar hatası benlik birley değil yani
Yenianne7 TheMother İlk çocuğumda beta hcg nedir onu bile bilmiyordum ve evde test yaptım çift çizgi çıktı sonra doktora gittim direk kalp atışlarını dinlemiştik ☺️
TheMother Yenianne7 ilkinde ben evdeki teste inanamayıp kan testi yaptırmıştım o yüzden gerek var mı yok mu hiç sorgulamadım. Şimdi bir bebeğim olunca ha deyince kalkıp hastaneye gidemiyoeum bir de ben bakmam falan derler mi dye düşündüm 😅
e_blue_sky_a TheMother son adet tarihini sorar kadın doğum illaki ultrasonda bakar kese gözükürse ki 8haftada bebek de kalp atışı da gözükür, tahlile gerek kalmaz inş.