Dugus1996 Kızlar 31+2 haftaligim dünden beri sol kasigama bişey sapalaniyo gibi oluyo. Daha çok yürürken hissediyorum. Yarın doktor kontrolum var yarını beklemek istemiyorum sizde böyle bişey oldu mu
Arasada Dugus1996 aynı agrı bnmde sag kasıgımda vardı iki gündür cnm hem arada kramp gibi oluyor hemde adet sancısı gibi bugun kontrolm vardı sancı çıktı serum baglı yatıyorum şuanda. 38+0 haftam.eger çok şiddetli degilse yarını bekleyeblrsn
GmzCml Dugus1996 canım bende de o şikayet vardı doktoruma gittiğimde söyledim ultrasonda bebeğin başının baskı yaptığını söyledi yani normalmiş bebek hareket ettikçe daha çok hissedersin demişti kötü birşey değildir ama yine de doktoruna söyle için rahat etsin .
Dugus1996 Arasada sağlık ocağına gittim idrar yolu enfeksiyonu olduğu içindir denildi yarın daha net öğrenirim artik. Teşekkür ederim yazdığınız için
Arasada Dugus1996 evet idrar yolu enfeksiyonu yapıyor cnm. Bnm sancıları durdurdular 38 olmama rağmen seninde durdururlqr sancı çıksa bile inşallah panik yapma