Merhaba Bayanlar
Perşembe günü doğuma gireceğim inşaallah
Doktorum suyumun az olduğunu 2 cm acıklık olduğunu söyledi daha fazla beklemeyip alalım dedi çocuğu
Bu arada öncelikle normal doğum için sancı verilecek doktorum normal doğumdan yana acıklıgımda olduğundan dolayı
Ama ben korkmaya başladım biranda doktor perşembe günü alalım dedikten sonra neler yaşarım neler olacak bilmemek beni ürkütüyor normal mi bunlsrı düşünmem
Bu arada alttan muayene edip uyarı verdi bu bir tık açıttı sonra hemen geçti lekelenmen olacak dedi oldu lavaboya gittikten sonra şimdi ara ara sancım geliyor doktor bol yürüyüş yap perşembe gününe kadar dedi aşılmam daha fazla olsun diye
Sizde tecrübelerinizi yazar mısınız belki banada fikir olur çok stresliyim :(