Canım kızlar 30+6’dan selamlar. Yaklaşık iki haftadır erken doğum şüphesinden yatışlardayız. Bir haftadan sonraki kontrolde kendimi yormadan bi şeyler yapabileceğimi ve bi yerlere gidebileceğimi söyledi doktorum. Haftasonu biraz dışarıya çıkabildim. Malum havalarda sıcak ve kullandığım ilaç yüzünden de sürekli uyku hali. Yalnız bir iki gündür vajina kemiklerimde bir ağrı var, özellikle yürürken rahatsız ediyor. Böyle bir durum yaşayanınız oldu mu acaba? Normal diye doktoruma da yazmadım, endişelenmeli miyim sizce?