Sulettopal 89 ile merhaba 6.5 kg aldım canım karnım kocaman ama 😅gebelik şekeri var bende diyet yapıyorum zorlanıyorum onun dışında çok korkuyorum doğumdan oysa ikinci doğum olacak nasipse ama ilki beni çok etkilemişti ve hala doktor seçemedim hastane seçemedim memlekete gideceğim nasipse doğum için öyle içim şişiyor düşündükçe