Kızlar benim 8 gün geç döllenme olmuştu. 28. haftaya kadar hep geç döllenme olduğu haftasına göre hesaplandı ve ultrasonda da bu haftasıyla uyumluydu. 28 den sonra birden hızlı büyümeye başladı. 30 dan sonra üç hafta öne attı gelişimi. Doktorum iki haftadır Sat’a göre hesaplamaya başladı bebeğin gelişimini. Şuan geç döllenmeye göre 35+0 ama doktorum 36+2 olarak söyledi. İlk gebeliğimde de geç döllenme olmuştu ama onda sonuna kadar hep geç döllenme tarihine göre ilerlemişti doktorum. Şimdi hangi haftayı takip etmeliyim. Sizin doktorunuz nasıl takip ediyor 🤔