Elifnurgkk Kızlar bebeği hala kasıklarıöda hissediyorum sizce normal mi ayni zamanda kaşıklarımda direkli toplanıp sertleşiyo bu haftada biraz daha yıkarsa olmadı gerekmez mi
Aysee1123 Elifnurgkk Normal daha. 24-25 lerden sonra daha çok yukarda hissedersiniz bende öyle olmuştu
Elif3333 Elifnurgkk ay benimde içerken biseyler batıyormuş gibi oluyor sonra geçiyor. Bebekte çok hissettirdi bugün kendini. Normaldir inşallah
Ez1mel Y evet birde toplandığı arada sancı oluyor değil mi bende 16 haftadayım ağrıyor hafif sonra taş gıbı oluyor sonra gecıyor
minibebisim Ya benim de 17+4 hafta ve aynı durum var. Karnımda bi yerde sertleşiyo kramp gibi bişey oluyo. Kasık bölgemde ama hala ne zaman yukarı çıkıyor acaba
Elifnurgkk minibebisim içim rahatladı biraz ya tek bende oluyo sanmıştım demekki normal sanırım Rabbim korusun bebişlerimizi