Happy20 Ayseeegull ben iki doz yaptırdım hastane sıkıntı çıkarmaz diye biliyorum ama sen ve bebeğin sağlığı için gerekli olan birşey
babymomy_ Neden yaptırmak istemiyorsunuz ? Yıllardır yapılan bir aşı önemi büyük. Doktorunuz öneriyorsa yaptırın tabiki