Mrsfly Henüz doğum yapmadım. Ama daha önce regl dönemlerimden birinde kullanmıştım. Çok rahat. Yok gibi bir şey. Yapı ve görünüş olarak bebek bezi gibi. Depend ve Canped daha ped gibi. Taşırma vs gibi bir sorun yaşamadım hiç. Genelde ilk günler kanamanın yoğun olduğu dönemlerde kullandım. Ben Depend bulamadığım için Canped aldım.