Bu seferde deli gibi belim bacaklarım agriyorinanilmaz regl sancısı gibi.. bel ağrısı kötü diyolar.. dün kalbi atiyodu bebeğim kese etrafında çok az kanama kalmış demişti doktor.. kötüye işaret mi bu bel sancısı :( progestan kullanıyorum günde 1 tane fitil olarak.. 8.haftalarda normal mi yoksa bu tarz agrilar