Kurabiyeannesi Arkadaşlar 35 haftadayım azı dişim kırıldı ve kökü açıkta çok acıyor 😣 Diş tedavisi yaptırabilir miyim doktoruma ulaşamadım yaptıran bilgisi olan var mı acaba herhangi bi izin kağıdı felan gerekiyor mu dişçiye gitmem için
Hrdl Kurabiyeannesi ben yaptırdım 33 haftada ama doktordan onay almadan yapmıyorlar kagıd lazım yazılı