ElBam Kızlar ben ikizlere hamileyim doktorum 34de alırız diyordu. Az önce uyumuşum kalktım wc gidicem baktım iç çamaşırım ıslak, takip etmek için değiştirdim bakıyorum oda ıslanıyor suyum mu geliyor benim anlamadım 😟
cevriye35_ ElBam Bi doktoruna sor istersen canım yada turnusol kağıdı alıp eczaneden onunla da kontrol edilebiliyormuş
Kedicik123 ElBam yoğun akıntın olabilir. Sanırım su gelmesi baya geliyormuş Akıntı gibi değilmiş seninki akıntı gibi geldi
Aise44 Kedicik123 hayır su gelmesi sızıntı şeklinde olabiliyor. Adet kanamasında yavaş yavaş ılık sızar hissederiz ya öyle de hissediliyor
BuseVeMinikleri ElBam terde olabilir. Bir de bu dönemde yoğun akıntıda olabiliyor. Ama şüpheleniyorsan git tabii doktora. Turnosol kağıdı ile bakıyorlar.