Merhaba annelerim, anne adaylarım☺️
Ne zaman bebeklere alışveriş yaptınız? Ben oğlumda çalışıyordum ve sanırım 30 hafta civarı aynı anda almıştım her şeyini. Şimdi en azından kıyafet emzik biberon tarzı şeyleri alayım diyorum yavaş yavaş. Malum fiyatları gün geçtikçe artıyor. Hadi bana fikir verin 😊