Sinmn Bltblt iki doğum yaptım.. ikisinde de epidural aldım ama ikincisinde etki etmedi.. bir sıkıntı yaşamadım, tavsiye ederim
Nisanurr Herkesin bünyesi aynı değil ki normali kastediyosaniz ben epidural normal yaptım ve hiç bir şikayetim olmadı çok şükür 🤲😊
Sevgiatprk Nisanurr epidural normal doğum nasıl oluyor bahsedebilir misiniz? Yine yoğun sancılar yaşanıyor mu? Ben de o şekil yaptırmayı düşünüyorum da
Nisanurr Bltblt benimkini tamamen kesti diyemem ama doğum sancısını bi adet ağrısına döndürdü buda size oldukça yetiyo zaten bazen tamamen ağrıyı kesti bazen adet ağrısı kadar azalttı ama ben çok rahattım