Kozlar Allah nasip ederse pazartesi doğuma alınıyorum 37 haftalık olucak kızım doktor her ihtimale karşı İki tane ciğer geliştirici iğne vurucak cuma günü benim be ailem için zorlu bi süreçti çünkü kendim böbrek yetmezliği hastasıyım doktorlar her kötü ihtimali baba sıraladılar hatta almak istediler ama kabul etmedim ve Rabbim o kadar büyük ki mucizeler sıralandı bizim için 37 ti gördük sizlerden dua istiyorum bende bebeğimde Sağlık istiyoruz dua edermisiniz