-filiz haftaya giricem rabbim nasip ederse önümüzdeki hafta nst başlayalım dedi doktor vajina kemiklerim agriyo ilk hamileliğim normal mi sizde de oluyo mu yda olmuş muydu
helinmilan -filiz evet bende de o hafta başlamıştı şimdi 37 haftalığım hala oluyor bebek büyüyüp doğum pozisyonuna geçtiği için oluyormuş kendini çok yorma ayakta durma
cevriye35_ -filiz Benimde dünden beri baya bi ağrım oluyo ayakta durunca özellikle 33 haftalığız bizde normal sanırım büyüyor bebişler
sbo -filiz bende tam bunu araştırırken sizin yazınızı gördüm 32+3 teyim bende inanılmaz bi vajina kemik ağrısı var işten çıktım zor yürüdüm sizin geçti mi
-filiz helinmilan aslında olabildiğince hareket etmeye çalışıyorum normal doğum istiyorum tabi mümkünse daha rahat olması için hareketsiz kalincada sanki baygın gibi halsiz hissediyorum kendimi
minikkalplim Normal bazen kemiklerin oyuluyor gibi ağrılarda olcak rahim kendini topluyor bebek de doğum pozisyonu icin hazırlanıyor benim cok siddetli oluyordu ilk cocuğumda 2. Ci cocukta suan 38 haftamdayim bunda yok meselaa cok nadir oluyor
-filiz sbo malesef şuan hastanedeyim dün yatırdılar sancım ve kasilmam oluyomus nst de çıktı ilaç ve serum tedavisi verdi doktor 3 gün eğer düzelmezse sezeryan doğum olucak
sbo -filiz çok geçmiş olsun canım ben gitmedim doktora bakalım halan devam ediyor ağrı bağırsaklarım da acayip hareketli ama beklicem bakalım