tambirleydi ilk önce karnıma bastirmadilar veya bastirdilar ben hissetmedim ikinci sonta takilirken çok hafif canınız yanıyor sonrası acı sızı yok çıkartırken de aynı üçüncüsü benim sütüm hamileliğimin başından beridir geliyordu yani 3 aylık hamileyken gelmeye başlamıştı ve şükürler olsun hala gelmeye devam ediyor bebeğime yetecek kadar sütüm var ☺️